Az idei Rally Hungary nem kisebb téttel bírt az Inter Europe Team párosainak, mint a kategória bajnoki címek megszerzése. ifj. Bartha Aurél szülővárosában, Nyíregyházán szerezte meg a megérdemelt bajnoki címet. Szöllősi Rolandék a nyíregyházi céldobogóra szintén nem csak kategóriagyőztesként, de bajnokként gurulhattak fel. Barna Tiborék megnyerték a kategóriájukat. Karsai Zsolték látványos autózással örvendeztették meg a gyorsasági szakaszok szélére kilátogató nézőket, Szikszai Bésziéknek viszont nem sikerült teljesíteni a versenytávot. 

 
  Szöllősi Roland: Nagyon sokat készültünk az idei Rally Hungaryra, hiszen minimálisra akartuk csökkenteni a műszaki hibából való kiállást, abból mostanában volt elég. Tulajdonképpen az autó darabokra lett szedve és újból összerakva, rengeteg alkatrész cseréjével. Versenyünk egy kis hátránnyal indult a kategóriatársakhoz képest, mivel sikerült a pályabejáráson kettő gyorshajtást szereznünk, így egy perc hátránnyal indultunk neki a hétvégének. Tudtuk, hogy nagyon hosszú lesz a verseny, így bizakodtunk abban, hogy szépen lassan majd sikerül lefaragni. Szombaton aztán elkezdődött a Lángi Attila-Veres Gábor párossal való csatázás, ment az adok-kapok! 🙂 Estére sikerült felére csökkentenünk a hátrányunkat, így aztán nagyon vártuk a következő, egyben záró napot. Vasárnap sajnos a kilencedik gyorson Lángiéknak véget ért a versenyük, így mi is visszább vettünk a tempóból, hiszen elég magasan vezettük a kategóriát, és nem akartunk kockáztatni semmiképp. Nagyon nagy örömünkre első helyezettként gurultunk fel a Nyíregyháza főterén felállított céldobogóra! Aminek viszont mindennél jobban örülünk és talán mai napig el sem hisszük, hogy a 2021-es Rally1 ORC 2WD+ Magyar Bajnoki címet megszereztük! Én talán sosem gondoltam ezt, sőt még azt sem, hogy itt versenyezhetek.

ifj Bartha Aurél: Hatalmas koncentrációt igénylő feladat volt, hogy gyorsan menjünk ugyanakkor vigyázzunk az autóra. Mindezt olyan zavaró tényezők mellett, mint hogy kettétört az autó alatt a kipufogórendszer és minden gázt az utastérbe fújt be, de a szervízcsapatom tagjai – Orbán Ádám, Együd Péter, Pannuska Marcell – csodálatos munkát végeztek és helyrehozták a sérüléseket, hibákat.Vasárnapra nem igazán tekintettem sétagaloppként, hiszen tudtam, hogy még jobban oda kell figyelnem, hogy ne hibázzak és ugyanakkor beosszam az előnyömet. És az utolsó két gyorsaságin motorerő gondokkal is küzdöttünk, szóval ott már teljesen spórolósra vettem a formát, hogy nehogy kínálni kényszerüljünk. Fenomenális élmény volt itthon ünnepelni a szülővárosomban. Bevallom, még most sem fogtam fel teljesen, hogy mi lettünk a bajnokok.

Karsai Zsolt: Az autónak ez az első versenye volt és műszaki hiba nélkül versenyeztük végig a hétvégét. A csapat kitűnő munkát végzett, csak amit én tettem tönkre, annyit kellett dolgozniuk a fiúknak rajta. A szombati nap nagyon jól sikerült, jöttek az idők és megvolt a tempónk. Vasárnap az első gyorson egy pici hibával, de jól lejöttünk. A következő szakaszon sajnos én hibáztam még a pályafelírásnál és nagyon elírtam egy kanyart. Ott bent maradt hét perc, de le tudtunk jönni. A többi gyors már csak a biztos célba érkezésről szólt. Kategória elsők lettünk, de annak jobban örülök, hogy a P13-as kategória elejére való időket autózunk az egész verseny folyamán.

Barna Tibor: Nagyon örülünk a Production Cup-ban elért kategória győzelmünknek. Köszönjük az autó felkészítését Balázs Öcsinek, a szponzoroknak és barátoknak pedig a rengeteg segítséget. Nagy ölelés szurkolóknak!

Szikszai Bészi: Régóta vártuk már ezt az eseményt, hiszen mégiscsak egy Európa-bajnoki versenyről volt szó. Nagyon jól éreztük magunkat, élveztük a futamot, amíg tartott. A végeredmény sajnos nem sikerült túl rózsásra, egy „írd és mond 12 forintos” alkatrész miatt estünk ki, ettől függetlenül hatalmas élmény volt ilyen rangos eseményen részt venni – kezdte beszámolóját Szikszai Béla, hozzátéve, a szakaszokat kifejezetten szerették, igaz, sok versenyzőtársuk szerint az erdészeti területeken lévő murvás részekre nem biztos, hogy valóak lettek volna az autók. Ahogy a versenyző fogalmazott, hosszú, technikás pályákkal találkoztak, embert próbáló feladat volt túljutni rajtuk. – Ameddig versenyben voltunk, meglehetősen eredményesen sikerült abszolválni a szakaszokat, sajnos azonban a kategória első helyéért folytatott küzdelemben meghibásodott az autónk az utolsó versenynapon, így kénytelenek voltunk feladni a megmérettetést. – Forrás: HAON