A kezdetek

1999. április 30-án születtem Nyíregyházán. Itt nőttem fel, és már korán megrészegített a benzingőz, az égett gumi, a fékbetét illata, hiszen édes apám raliversenyző volt. Quadozással, Cross motorozással kezdtem 5 évesen. Fél éves koromtól rally, rallycross, drift versenyekre jártam, de mindig is a rally fogott meg a legjobban. Édesapám 88-89-90-ben gokartozott, országos bajnoki 3. helyezést elérve, majd rallycross 96-99-ig divizó 4 kerék hajtás kategóriában országos bajnoki első helyezett lett egy audi quattro volánja mögött. Ezután jött a rally, 2009-2010-ben N2 kategória bajnoka lett, 11-12-ba második-harmadik lett Gáspár Béla, Pannuska Dávid navigálásával egy honda civic vti-vel.

2012-be befejezte pálya futását autóját eladta, de egy régebbi honda verseny autója mellyel régebben Géringer Zoli versenyzett továbbra is a garázsba pihent, majd csak 2016-ba baráti hencegés révén (miszerint nem mer ő már versenyezni, megöregedett) a piros Honda bekerült a rallycross világába. A karrier hajnalán Ezután jött az ötlet, hogy kipróbálhassam magam a verseny pályán rallyba, a választás a Kunmadarasi-Power spintre adódott. Rögtön az első futamon 3. helyezést sikerült elérnem az 1.6 os kategóriába és ekkor elkezdtük az autót felújítani-építeni rallyra. Ezután minden futamot megnyertem vagy második helyezést értem el.

2018-ba 4 futamot megnyertem, de az 5. futamon véletlenül a 2000Cm3-es kategóriába lettem nevezve, a futamot megnyertem, de így csak a bajnokság 2. fokára állhattam fel év végén Labant Tamás navigálásával

2018 Novemberébe elindultam életemben először az országos bajnokságban, a Nyíregyháza rallyn. Sikeresen célba értem a p12-es kategóriába Bodgán Balázs navigálásával, majd az utolsó Power Sprint futamon az utolsó szakaszon felrobbant a honda motorja.

Az egész telet a műhelybe töltöttem Orbán Ádám barátommal-szerelőmmel, hogy a Hondát külsőleg, belsőleg, mechanikailag felkészítsük az OB mezőnyére. Nemzetközi színtéren jött a 2019-es szezon ami koránt sem volt olyan egyszerű, mint amennyire gondoltuk. A távok sokkal nagyobbak, a pályák nehezebbek és az él lovas profi pilóták se könnyítették meg a helyzetemet, rengeteget esett az eső is egész évbe, de ennek ellenére is sikerült egy verseny kivételével minden versenyen célba érnem. A Rally 2 mezőnyében Labant Tamás, majd később Szarka Dávid navigálásával, némely szakaszon megkergetve-legyőzve a “nagyokat”, de egy-két hiba vagy az autó leány problémái mindig bele szóltak abba, hogy dobogóra léphessek.

2019 Novemberébe ismét indultam a Nyíregyháza rally, mostmár ERC/ORB/ORC futamán ORC kategóriába ahol sajnos a több napi esőzésből eredő sár miatt lecsúsztunk az útról és egy híd korlátját ütöttük szét, majd a patakba kötöttünk ki.

Ekkor úgy döntöttünk hogy ne csak megjavítsuk, építsük újra, újra gondolva az autót minden esetleges hibáját kiküszöbölve.

Jövőbeli tervek

Várjuk a 2020-as szezon kezdetét, hogy rajthoz álljunk az ORC/P12 mezőnyében és már készülünk a 2021-es szezonra egy Ford Fiesta R2-vel.